Esta web apoia a candidatura do patrimonio inmaterial galego-portugués Turno de noite: Un pouco de posta ó día...

quinta-feira, dezembro 01, 2005

Un pouco de posta ó día...

Non sei para que prometo escribir máis a miudo se logo por unha cousa ou por outra nunca atopo tempo... E agora teño que resumir todo o que pasou dende o 19 novembro e nin sei por onde empezar...
No piso a vida sigue sin V. (petarda o que se che bota a faltar!), F. xa instalado e N. de reencontro amoroso en Exipto. Todo tranquilo.
Neste tempo fun a Madrid e aprobei o do Doutorado. Qué ben! Unha cousa menos a me dar a lata. Os profes tentaron meter presa para comezar ca tese pero antes me tomarei un merecido descanso... E ademáis teño que atopar tutor, que paso de facela ca carca-proPP esa que pensa que os preservativos non son efectivos...

Este luns fun ver a nova de Harry. 2 horas e 45 minutos moi ben aproveitados. É a que máis me prestou de todas, se ben é certo que "El caliz de Fuego" tamén foi o mellor de tódolos libros o meu parecer. A peli é máis oscura, e dame a impresión de que os nenos non se van decatar nen da metade das cousas que propón.
O martes fun con F. ata o Camp Nou a ve-lo partido pola paz que enfrentaba ó Barça coa selección israelí-palestina. Estabamos onda a liña de banda, ó carón do corner, ó ladiño de Ronaldinho, Eto... Antes de comezar actuou David Broza e no intermedio o fixo Jorge Drexler, cousa que non ma esperaba e boa ilusión que me fixo. Tamén andaba por alí Sean Connery que mira que é alto o tipo e ten boa planta para a súa idade... Pagou a pena ter agardado tanto tempo por ve-lo estadio. Agora queda pendente atopar entradas para un partido de Liga de verdade (qué tal o Barça-Depor en marzo??). O malo foi as voltas que tivemos que dar para aparcar ó voltar á casa. O do coche nas cidades...
Hoxe acordamos tarde, comimos e fomos de tendas ó novo Oulet do Heron City. Non ta mal. Vaille dar moita vida ó centro que estaba un pouco mortiño. F. fixo o agosto e saiu cuns pantalóns e unha chaqueta.
E mentras estabamos no Lefties chaman do Hospital para comunicarme que me daban outro contrato de catro meses. Xenial! Tranquilidade ata abril a lo menos e logo xa a puntiño para facer as maletas e regresar...
Esta noite e a de mañá traballo e a finde me toca librar. O sábado témo-lo superplan (que non podo dicir que é sorpresa para F. e non vaia ser que lle de por mirar esto...) e o domingo pode ser que nos acheguemos ó MACBA que a entrada é de balde tódolos domingos de decembro e é unha das cousas polas que viñen a Bcn e dame vergoña dicir tres anos máis tarde que aínda non o pisei...

2 Comments:

Blogger volboretinha said...

hola guapa!!como no me ibas a echar de menos?? acaso lo dudabas?? yo calo guapaaaaa!!! jajjaj

y ya veo que te lo pasas pipa ehhh!!! y enhorabuena por el contrato.. te quedaras fija, ya lo veras..y que morro que vieras a drexler, despues de dos años sin conseguirlo, vas y ala,, lo ves tu primero.,, no vale!!!

bueno ,guapa yo tb te echo de menos, la verdad.. pero bueno, asi es la vida.. nos vemos en fin de año guapaaaa

9:05 PM  
Blogger Iria said...

Jooo y hoy actuaban drexler y noa juntos en el liceu... Y yo sin enterarme!! Aunque bueno, me tocaría trabajar y seguro que valía una pasta...
Lo de quedarme fija... pos va a ser que no! :D
Besotes

5:14 AM  

Postar um comentário

<< Home