Esta web apoia a candidatura do patrimonio inmaterial galego-portugués Turno de noite: Última noite

quarta-feira, setembro 14, 2005

Última noite

Onte chegou a factura do auga e caseque me da un patatús: 172 euros!!!! Despois do susto e a análise do gabinete de crise, decidimos pecha-lo hostal por unha temporadiña. Pero hoxe sona o espertador, saio aínda durmida da habitación e me atopo de bruces cunha descoñecida, que resultou ser a amiga dunha amiga dunha amiga, recén chegada de Turquía. Nada, que non aprendemos...
Polo demáis as noites foron pasando e hoxe xa é a derradeira da tanda. Empezou ben, que O. me trouxo uns bombóns de chocolate suizo exquisitos. Ummmmm, que ricossss!!!
Mañá ó saír do hospital irei colle-la nómina, facer a matrícula de català e mil cousas máis que teño pendentes. Xa non creo que cheire a cama ata a noite.
J. chamou hoxe vinte veces, pero non teño ganas de quedar con él mañá. Direille de queda-lo xoves antes do concerto. E o venres tamén hai concerto de FNAC, a ver se podo achegarme antes de entrar a traballar.
(Por certo F. Miguez que gosto de saber de voçé aínda que sexa a través doutros medios...).

1 Comments:

Blogger Roberto Iza Valdés said...

Este comentário foi removido por um administrador do blog.

8:37 AM  

Postar um comentário

<< Home