Esta web apoia a candidatura do patrimonio inmaterial galego-portugués Turno de noite: A piques de marchar para casa

quarta-feira, dezembro 21, 2005

A piques de marchar para casa

Outra noite no hospital, en contas de estaren a ver o derradeiro Supermartes da historia (adeus Superpiñeiro e adeus Atilano!) a través de Internet paso as doce horas encerrada en Urxencias. Fai un ratiño que quedou esto tranquilo, pero menuda primeira parte da noite...
Sinto decepcionarte Frikireichel pero vai ser que ten razón a petarda. Esta última semán non foi moi productiva. E a que queda para fin de ano o será aínda menos porque traballo caseque tódalas noites, entre as que me tocan por turno e as que pedín facer de máis pouco tempo quedará libre.
Polo menos o xoves teño a cea do curre e logo fiestuki! Que me regalará o meu amigo invisible???
Falando de regalos aínda me quedan a metade deles por mercar. Baixei o luns e foi un completo desastre consumista, en cada tenda que entraba mercaba algo para alguén e de paso algún caprichiño para min. Uf! Que si o conxunto de Mafalda en Oysho, que si unha camiseta en h&m,... Non teño remedio!
Sempre queda a esperanza de que mañá me toque a lotería e mande todo a facer puñetas e marche de viaxe cara a Nova Celandia ou máis lonxe...