Esta web apoia a candidatura do patrimonio inmaterial galego-portugués Turno de noite: 10 dias!

domingo, maio 07, 2006

10 dias!

Pois aquí estamos. Última fin de semán libre antes de voltar á casa e aproveitando o tempo.
O venres houbo cea pica-pica no piso. Eramos N. e R., P. e I., A., J., C., M., J. TB. e eu claro. Toma lío de siglas, nen Urdaci... Moi bo rollito. Entereime dos novos líos de C. (agora é un francés. Países non lle van quedar á rapaza...), tiven a conversa pendente con J. (qué luxo poder contar cun amigo así aquí en Bcn) e falamos e rimos un bo cacho. Logo marchamos ata á Feira de Abril. Xa me achegara por alá o ano pasado de día pero nunca fora de noite así que había que experimentar. Mi madriña! Aquelo é o peor do peor. Obviando o feito de que ó entrar topámonos de fronte cos coches oficiais do PP nos que ía Rajoy (eso é entrar con bo pé e o resto son tonterías) a impresión do ano pasado non mudou moito. Creo que só na carpa da Mina podíase escoitar flamenco. No resto era todo rollo reggaeton ou flamenpop tipo María Isabel, resaltando o escenario onde actuaban unha copia dos Beatles malísimos. Rematamos na carpa do PSC bailando cancións de Alaska... Pero risas non faltaron. M. e toda unha personaxe!
Onte fomos ata Bogatell para ve-la Red Bull Air Race que foi como todo o que se fai por aquí: moi bo marketing, moitísima xente e a cousa en sí normaliña.
Agora teño por diante os derradeiros dez días en Bcn. 10 días nos que teño que arranxar mil cousas, quedar con G., M., B., J., L. e A., falar ca profe de português, mandar as últimas caixas (cantos quilos mandaría xa??), mirar o do conxelador e tropecentos recados máis.
E esta semán tamén é a miña derradeira de traballo no hospi, que peniña meu deus... O xoves teño a despedida das miñas compis, non sei que me están organizando pero non vai a ser a despedida discreta e íntima que eu propuxera. En fin, a ver con que me sorprenden.
B.S.O.: "Vuelvo". Tontxu.

1 Comments:

Blogger volboretinha said...

hola guapaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
hoy ya devuelvo el ordeandor, por que si no me voy a arruinar!!!! asi que coincidremos menos..pero bueno, ya nos vemos prontitooo unbesotee yanimoooooooooooooooo

10:36 AM  

Postar um comentário

<< Home